Mm, godis!

Heej! Idag var det skola som vanligt, ganska ok faktiskt, vi hade idrott (handboll =D), svenska(dikter), No och klassens halvtimme.
    På No:n fick vi reda på våra resultat på proven! Lärarna sa högt rakt ut var grupperna hade fått för resultat(det var ett grupprov). Min grupp ropades själklart upp sist! Vi fick 73/77 rätt! vi och en grupp till hade så många rätt. Vi fick en godispåse att dela på som pris! Mm, gott!
    Efter skolan spela jag basket med Jojjo, Sosso och Flisan, det var kul, sen skulle Flisan hem och jag, Jojjo och Sosso gick hem till Sosso och slappade i hennes hängmatta,(Sosso provade oxå att lägga sig i en skottkärra med en filt i XD!) guuuud vad skönt det var att bara ligga och slappa! Och det var sååå varmt, suck, vad skönt. Men, nog med att slappa. På måndag e det match med 94-orna mot blackan =( de e så otrevliga! Men det positiva e att vi får hemmaplan, som egentligen ingen får i slutspelet, men vi flyttade matchen från lördag till måndag och fick hemmaplan!

Men, nu måste jag gå cs!<3

Kommentarer
Postat av: Jojjo!

Goodiis galen är jag!!!!!

Komentera min blogg!!!

Så kanske du får godis ;)

2009-04-26 @ 17:54:33
URL: http://funnyjojjo.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Det får du inte.

2009-05-01 @ 16:14:07
URL: http://funnyjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0