Nervös och 97-or =/

Hej, hej. Jag e riktigt nervös nu för vilka jag hamnar med i nya klassen till sjuan! Fast det e ett tag tills vi får reda på vilka vi hamnar med. Och så e jag nervös för att vi hade NO-prov typ förra veckan och jag är nervös för resultatet!

Jag och mitt 96-lag ska börja spela med 97-orna! De e typ fett många, typ 20 st. Plus oss typ 10-11 pers! TRÅNGT or what?! i för sig tränar vi då i stora hallen men ändå! Min kompis Flisaan ska kanske prova på basket i mitt lag, men ska kolla med coachen oxå

Idag var vi med skolan på nån typ polis och brandman grejsimojs, det var ganska tråkigt, förutom när en docka brann och de skulle visa hur man släckte. Det roligaste med polis och brandman mojsen var att vi fick klappa en supersöt hund, hon hette nåt på S, kommer inte ihåg vad =/

Och så avslutar vi med en bildtävling. Vilken bild är finast?



BILD NR 1                                  BILD NR 2                          BILD NR 3                              
           

      BILD NR 4   




Vilken bild e finast kommentera och säg vad du tycker! Hej då <3

Kommentarer
Postat av: Frida

jag gillar första bilden mest

2009-05-05 @ 19:31:30
URL: http://fliff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0