Vinst! =D

Hej hej! Igår spela jag match mot Blackeberg Nällsta(stavning?) och vi vann, jag trodde vi skulle förlora men vi vann med 19-35 tror jag, guud vad skönt, nu kom vi vidare i slutspelet, fast det skulle vi typ gjort ändå för de hade typ spelat för två lag lr nåt sånt, min kompis Flisan<3 var med och kollade på matchen, hoppas hon inte hade allt för tråkigt =). Idag spelar jag två matcher, en med 94-orna och en med 96-orna, 94 matchen e först och jag kommer lite sent till 96 matchen, men vi kommer säkert förlora, vi möter ett elitlag! med 94-orna spelar vi m,ot Tureberg, jag har inte mött de förut, men syrran säger att vi  vann mot de=)

Jag ska be min syrra elr Flisan om hjälp att fixa en header när jag installerat Photoshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0