Hemma...

Hej! Nu har jag kommit hem från spain. Vi kom tvåa i cupen! Men man fick tyvär ingen medalj, bara en ful pokal "/ men, men, man får vara nöjd med andra platsen. Fast det var inte så många lag med, det var flest svenska lag =O. Vi spela mot blackan i final blackeberg 93:or som kom tvåa i SM! Det tycker jag faktiskt var lite dåligt eftersom de var ju äldre än oss =(  de vann med ganska mkt, men jag tycker att vi spelade jättebra mot de och att de faktiskt skulle vunnit med mkt mer, jag menar de är ju ett år äldre än oss och tvåa i SM... jag tyckte iaf att vi spela bra mot de.=)

jag har varit på landet i några veckor oxå.
  En dag kom en katt till oss och hälsade på, vi gav henne lite räkor och klappade henne, efter ett tag åkte vi och badade, när vi kom hem och skulle hänga upp badgrejerna på torkstället kom fyra små KATTUNGAR skuttande mot oss och bakom de kom katten vi hade träffat innan vi åkte och badade!!! De var jättesöta, men vi visste ju inte vad de hette , så vi kom på namn åt de, alla var tjejer =) Vi kallade de Zingo, Zip, Zandy och Zacha=) de bodde på vår trapp i några dagar, men en kväll var det bara en kattunge kvar =( de andra var borta... men vi visste var kattmamman bodde, så vi gick dit och med den ensamma ungen, då var kattmamman och de andra tre ungarna där vi lämnade tillbaka ungen och deras ägare berättade att de hade varit bortresta ett tag så då hade kattmamman varit ute och letat efter ett reservhem som då blev vår trapp och när hon märkte att hennes husse och matte var hemma flyttade hon hem igen och GLÖMDE en unge "/ vilken bra mamma, not!

Nu är jag hos farfar, om ca en vecka ska jag på basketläger, jättekul, men syrran säger att det är jättehårda träningar =S men, men, jag får stå ut och kämpa på, nu orkar jag inte skriva mer, kanske lägger in något mer inlägg i veckan, men jag vet inte.

                                    Hej då, ha det bäst!<3
                                                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: flisan

sv: Vilka söta små namn på kattungarna!

2009-08-08 @ 12:21:22
URL: http://flisannss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0