Hehe...

Heej, sorry att jag inte skrivit på skiiiitlänge, men man har liksom inte tid nu när det snart e lov och man e ute mkt och så.

Jag har snart inte tränat på 2 veckor "/. Men vi ska börja träna nu på måndag inför Barcelona! Om ni har missat det så ska jag med laget till Barcelona och spela! AAH! Det ska bli sååååå kul! Det är typ bara nån vecka kvar!!!!!

Idag hade vi basketavslutning med hela klubben. Det var kul. Louise, min syrra, vann en lite pokal för ``Devil in defense``(hon har en stolt lillasyster!) och jag vann oxå en grej! Jag vann en skitcool tröja, I LOVE IT! Jag fick den för att jag kom med i All-star laget =)!

Jag kommer nog inte blogga så mkt  på sommarlovet, kanske nästan ingenting "/, så ni vet. Måste gå, ha det bäst!<333

Kommentarer
Postat av: Annis<3

Oki,jag komer bara blogga i bland ,vad jag har gjort på lovet mm !<3

2009-06-14 @ 17:51:35
URL: http://anniisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0