Goodiis<3

Hej, hej, nu har jag äntligen lyckats skaffa blogg, faan vad svårt det är att hitta ett namn som ingen använder = /
Lite fakta om mig
Mitt namn: Johanna.
Min familj: mamma, pappa, storasyster Louise.
Min hobby: BASKET<3
Jag älskar: min familj, släkt, djur(spec hundar och katter), kompisar och basket.
Jag hatar: Krig, djurplågeri, allergi(mamma är allergisk mot pälsdjur, därför kan vi inte ha hund), bråkiga och kaxiga barn/ungdomar(de är läskiga).
Jag gillar att:Baka, vara med kompisar, spela basket (såklart), mysa med familjen och att ha rätt!
Det jag är mest stolt över i hela mitt liv: Att jag, min familj, morfar, mina kusiner och deras föräldrar har räddat tre katter från att dö! Så här var det : Våra grannar på landet hade en katt som fick 10 kattungar! Kattmamman var utekatt och var nästan aldrig inne, hon bodde praktiskt taget hos oss på somrarna när vi var där( eftersom hon fick mat, kel och sova på trappen till huset på ett mjukt underlag) och hon födde oxå kattungar på vår trapp!!! Men ägarna kom och hämtade de eftersom vi var tvungna att åka hem i några dagar, men när vi kom tillbaka fick vi låna två kattungar( en annan katt skötte om de andra 8 ungarna) vi kontaktade kattstallet och de kunde ta emot de, vi kunde inte rädda de andra 8 ungarna eftersom de hann bli avlivade... men vi räddade ialla fall tre katter... Det var jättesvårt att lämna de till kattstallet. Jag ska lägga upp bilder på de nån gång snart =D

Kommentarer
Postat av: Flisan

vf skaffade du en ny blogg???

2009-03-20 @ 14:45:44
URL: http://flisanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0