Mina älsklingar!<3

Här kommer lite bilder på mina älsklingar, hittade ingen bild på Lisa =(

                                                            SÖTA SIGGE!<3


                                                     SÖTA SAMIRA<3
                                                        
                                             SÖTISARNA TILLSAMMANS <3

Visst e de sötast!!!
 
Idag var skoldan ganska ok, att vi missade idrotten var den enda tråkiga saken med dagen. Det bästa var att vi missade historian!!! Efter skolan bakade jag med Flisan och Jojjo ( http://funnyjojjo.blogg.se ) vi bakade chokladbollar, de blev jättegoda! Nu har jag bakat två dar i rad, hehe...
   På lördag ska jag spela match mot 08 Söder kl.9 på morgonen i bortahall, jippie! NOT!!! Hatar bortamatcher, det är så långt att åka! Men, men, att spela match e kul.
Måste gå nu, ska öva på svenskaläxan stavning, blä, vad tråkit! Hej då!<3

Kommentarer
Postat av: Flisan

Heja jonna

2009-03-28 @ 10:42:53
Postat av: Carro

Aww, suupersöta! :D

2009-04-14 @ 17:15:11
URL: http://carolinekempe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0