Wiped out!

Tjoho! Nu har jag varit hos min syssling som fyllde 18, där träffa jag min andra syssling Ludvig 1,5 år, han e suuuupergullig! Vi tog ganska många kort på honom och jag ska lägga ut bilder på honom när jag laddat ner de.

Snart ska jag se på Wiped out, det e fett kul! Linda Rosing e med ikväll, ska vi se hur det går för henne, hehe, jag tror inte det går så bra, men, men, man vet aldrig.

Jag drömde om Sigge och Samira inatt(drömmer ganska ofta om de och Lisa) jag drömde att Sigge låg i ett 
yoghurtpaket
XD, hmm...?

Vad ska ni göra på påsklovet? Jag ska spela Påskkärring-cupen XD! I uppsala, haha. Jag och syrran ska sova hos morfar en natt och vara med två kompisar som bor en bit bort och så ska vi kanske åka till farfar och åka skidor där =
D
 

Måste gå nu, glöm inte kommentera, jag älskar kommentarer  jag + kommentarer = sant! Hej då! <3

Kommentarer
Postat av: Flisan

Roligt namn med påskkärring cupen.

Hur ändrade man på din stilsmall att ramen runt som är grå och att bakrunden.

asså den som alla inlägg är på??????

2009-03-22 @ 21:13:58
URL: http://flisanns.blogg.se/
Postat av: Selma

Tack Johanna! :D

Jag gillar också wipeout! det är askul!

2009-03-24 @ 18:00:54
URL: http://selmasabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0