BORING!

Guuuud, vad tråkit jag har haft idag innan Flisan kom hem. Jag gick fram och tillbaka typ hela dan! Syrran var inte hemma, inga kompisar var hemma och Axa var inte hemma så jag hade typ tråkigare än tråkigast... Fast jag har börjat skriva lite på en berättelse och bakat en kladdkaka, har inte smakat på kakan än, men smeten var god x).
       Ikväll ska jag typ kolla på talang och äta ostbågar, Flisan kanske ska sova här om hon får, men jag vet inte riktigt... Hoppas hon får =)

    Igår var jag med Flisan och Jojjo, på väg hem från skolan såg vi en katt som vi hälsade på (jättesöt och gosig och rusar fram till en för att bli klappad ) då kom en liten tjej fram och ville oxå klappa, hon var typ 6 år och hette Tindra och så började hon prata med oss och frågade om vi ville klappa hennes hund som stod på en tomt några meter bort, vi sa: Ehum, eh, okej. Lite tveksamt, och så visade hon oss hunden och så fick vi klappa den( den var jättesöt typ flatcoated retriver tror jag) och sedan skulle hon visa oss var hennes mormor bodde "/. Sedan gick vi hem och då skulle vi ut och gå med Flisans hund och sen hoppade vi hinder med henne på fotbollsplan, och då kom den där tjejen igen! Hon var söt fast ganska jobbig, hon trodde typ hon visste allt =) en söt liten besserwisser.

Måste gå, ha det bäst!<3

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Synd att du oxå är sjuk.

2009-05-02 @ 11:30:32
URL: http://funnyjojjo.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Skulle vilja göra något med dig om jag kunde.(E sjuk)

2009-05-02 @ 11:31:08
URL: http://funnyjojjo.blogg.se/
Postat av: Louise

Du skulle bli överlycklig om du kunde gifta dig med en man som var gjord av géle... <3

Jag sitter här och äter upp din chokladtårta... supergod! :D

2009-05-02 @ 14:15:01
URL: http://labann.blogg.se/
Postat av: Louise

Nu är din kaka slut, tur att du fick lite så att du inte förvandlades till en grön man.

Johanna, ditt godis ligger inte i min garderob ;)

2009-05-02 @ 22:46:10
URL: http://labann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0