Fairytale<3

Hej! Asså, har ni hört norges eurovision sång? Den äger! Den e så härlig, och han som sjunger ler hela tiden och dansarna! Gud vad duktiga de e! Asså, ni bara måste höra den, typ miljarder gånger bättre än sveriges! Finlands är oxå väldigt bra men jag gillar Norges bäst.

Idag ska vi ha släktkalas för syrran och mej, gästerna kommer typ kl 1 tror jag, ska bli kul att träffa kussarna och alla andra! om jag hinner ska jag va med nån kompis efter släktkalaset om nån kan...

Vad ska ni göra ikväll? Själv vet jag inte, det finns typ bara robison och jag vet vad du gjorde förra lördan, robinson e jag inte så där jätteförtjust i, men jag gillar vet vad du... de e jätte kul, men jag måste gå nu, lova att lyssna på norges =)

Kommentarer
Postat av: Annis

Roligt med släktkalas!!!!

Själv vet jag inte vad jag ska göra.

I kväll kanske ska vi på mdidag hos några

Nu på dan kanske jag ska ringa en kompis eller bara vara hemma !!!!

2009-05-09 @ 12:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0